Na rok 2026 sestavujeme nový organizační tým. Tým bude mít na starosti připravu Velikonoční, Letní, Podzimní a Silvestrovské Travné. Budou v něm 2 placené pozice: koordinátor akcí a koordinátor týmu, a nejméně 5 dobrovolnických. Pokud máš chuť pomoct při vytváření travňáckého společenství a péči o něj, přidej se taky! Potřebná je především ochota přispět, ať už tvořivě, znalostmi, organizačními nebo tmelícími schopnostmi. Všechno se cení. Budeš mít možnost tvořit akce, na které se lidé rádi vracejí, a zároveň se v tom dále vzdělávat.
Podmínky
- účast na většině zmíněných akcí (není nutné je všechny organizovat)
- účast na některém ze vzdělávacích workshopů (budou minimálně 2 – jeden pro tým a jeden pro vedoucí skupinek)
Pracovní pozice
Pracovní pozice jsou nabízeny na základě dohody o provedení práce (DPP) s ohodnocením 200 Kč na hodinu.
Koordinátor akcí
Konkrétní úkoly, které bude koordinátor akcí zastávat jsou flexibilní, ale základní myšlenkou je, že může vést osobní porady k akcím, zastřešovat organizaci jejich programu, spravovat úkoly týmu, svolávat na akcích porady, mít přehled o celkové situaci a stavu úkolů na akci. Tuto pozici mohou pro různé akce zastávat různí členové týmu. Rozsah práce 20 ‒ 40 hod na akci dle potřeby.
Koordinátor týmu
Koordinátor týmu zajišťuje pro tým kontinuitu, zázemí, vzdělávání, logistiku, administrativu, technickou podporu, kontakt se spolkem a ředitelkou. Tato pozice by měla být po celý rok stabilní. Rozsah této práce by měl být okolo 20 hodin v přepočtu na jednu akci.
Podrobnosti o pracovních místech a další informace získáte u Veroniky Jurečkové osobně nebo prostřednictvím telefonního čísla 774 902 702.
